Bestsellerauteur Stefan Brijs in Paarse Zetel bib zuid (4/10)


Op donderdag 4 oktober interviewt Griet Pauwels auteur Stefan Brijs in de Paarse zetel van 12.30u tot 13.15u (Achilles Musschezaal). Gratis toegang, deuren dicht om 12.30u of zodra volzet, geen reservering. In 2005 veroverde Stefan Brijs het grote publiek met zijn merkwaardige bestseller ‘De engelenmaker’. Deze roman over onze visie op mensen die fysiek anders zijn, is nu reeds vertaald in twaalf talen.Dit jaar verscheen dan ‘Post voor mevrouw Bromley’, een aangrijpende roman over ouders en kinderen in tijden van oorlog en ook reeds aan zijn zevende druk toe.‘Ik stop mijn hele ziel in mijn boek, ik ben al mijn personages’ zei Brijs onlangs in een interview met ‘De Morgen’. Maak kennis met een gedreven auteur, die de media-aandacht schuwt, maar de lezer toch met ‘grote verhalen’ wil overtuigen van het belang van de literatuur. En kijk ook eens op zijn website.

De voorbije Paarse zetellezingen via podcast Foto’s op Flickr
Volgende Paarse zetellezingen:
– 25 oktober Erik Vlaminck
– 22 november Johan Heldenbergh
 – 13 december Fik Meijer

Bestsellerauteur Stefan Brijs in Paarse Zetel bib zuid (4/10)

Geef een reactie

